Baakiiis Daag

Sitter hoss syrran har presic kollat klart på Mamma Mia, skrev att jag skulle se den mer än en gång. Den filmen gör en på topp. Igår var det utång för fulla rullar, i början var jag väldigt negativ och sa nej men vi åker dit blblbl , men tillslut blev det pluto och det blev riktigt lyckat tack minaa´s godingar för att ni gjorde kvällen så bra. Spelade faktist bra musik också det är huvudsaken. Var helt slut i kroppen när jag kom hem till andréa sängen med en gång orkade inte ens tvätta av sminket, men så pratade jag i telefon och blev lite piggare så det blev av med sminket. Vet hur fin jag är på morgonen annars. Vaknade upp av att andréa gick upp ur sängen jag och Rebecca  brydde oss inte så mycket förens jag sätte mig upp i sängen och sa, Andréa tar du med lite vatten, ingen bra känsla då kan jag säga hahaha. Men vattnet smakade urk...Blir lungt för min del resten av helgen.  I morgon blir det att gå upp tidigt ska spela julklappsspel med en del av släkten.
Ha en underbar kväll


Kiss And Hugs Minaa

Kommentarer
Postat av: Caaro

Hoppas du vinner något skoj imorgon Siina :)

2008-12-27 @ 01:04:08
Postat av: Jeaaaa

Hahaha fy fan! Jag mådde såå jävla dåligt!

och jag fattade aldrig att du också var vaken vid 7 ;P haha..

2008-12-27 @ 18:47:46
Postat av: sish

min busa,, du e vard allt,, keep going girl... keep cool.. miss u babe

2008-12-27 @ 20:36:38

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0