Baby

HejHej Sitter och kollar på Ugly Betty, ganska bra faktist. Annars gör jag inte så mycket mer än att väntar på telefonsamtal från Caroline. Ska snart ta något att gnaga på har inte ätit mer en än milkey way på hela dagen, var spenat sås i dag ¨mindre gott¨ hahaha MenMen började på en rolig koreografi i dansen i dag, Alla klarade den bra så det var kul ska nog visa upp den framåt våren. På torsdag ska Mina&Onna&Jea träffas ska bli så kul att vara med dom två igen. Kanske ska ut med Andréa i helgen eftersom det inte blev ngt förra helgen.

Saknar Mig&Dig Ta I DÅ
Baby I´m Amazed By You



Kommentarer
Postat av: Caaro

Ugly Betty är väldigt bra tycker jag :)

2008-12-09 @ 21:28:10
Postat av: Andréa

Jaaa, torsdag OCH lördag med Mina ;D underbart! miss you! <3

2008-12-10 @ 20:41:10
Postat av: Anonym

du ska ut me mej nasta helg iaf;) aker till marbella o partar loss sen ska vi gora en dunder runda i storstaden boras hihi;) vi hamnar val pa mc donken om ja kanner oss ratt;) love u sish,, miss u blondie babe

2008-12-12 @ 00:14:32

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0