Fryser

Har städat mitt rum i dag jätte fint och mysigt är det här inne nu, men det är så kallt för jag har vädrat ut lite så nu sitter jag här och skakar, men har bara mig själv att skylla så. Ska bli så himla gott att lägga sig under täcket och bara krama om det tills jag somnar. Klockan är liksom halv 12 och åt presic kvällsmat och ska upp till skolan imorgon klockan 8, tycker att jag borde ändra vana? Lägga mig i tid och vara pigg till skolan det sista. Men den meningen har jag sagt 34375834549 gånger och tror aldrig att det kommer hända. MenMen Ursch på ons-fre är min tre sista lediga dagar sen börjar jag hela veckor igen
NEJ va tragiskt.  Nee nu ska jag Somna till pan flöjts musik
Sov gott

Kiss And Hugs Minaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0