HeejHeej

Kom in för en stund sedan har varit ute och träffat Räkan Och Elias roligt att träffa dom, Räkan var min första kärlek var 14 när vi blev tillsammans små med andra ord, då var jag inte den socialaste och modigaste precis var ganska barnslig av mig något som ja kan ångra idag men han föll för mig så måste ha varit något annat bra med mig hahaha. MenMen gjort är gjort, vi pratade om massa olika saker jag var inte tyst så mycket (ovanligt tänker la ni). Men Elias sa den bästa kommentaren : Asså hon hörde inte hans fotspår , nee för det brukar man göra Elie? Men förstog vad han menade endå.
Det var jätte kul att träffa er iafall har inte träffats så här och bara pratat på jätte länge får vi göra om snart =)

Tänkte nana nu

Kiss And Hugs Minaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0