Hemma Dag

Är hemma efter en lång dag i skolan, hade inte mycket lektioner men slutade kvart över 3 drygt. Direkt efter jag hade tagit bussen hem ifrån skolan gick jag in på netto, Måste alltid köpa lite energi för dagen ( godis ) hahaha.
I påsen blev det en blandning av mycket gott, tex nötcreme,choklad,sötisar,surisar m:m. Träffade Fidan inne i affären också sa hej osv, haha visste att han skulle säga något efter jag hälsade, Gissa vad han sa, vänta! Kaaaan ja, Jag bah få smaka en godis? haha känner han för bra nu. MenMen Annars händer det inget mer än att jag kanske ska baka pepparkakor. Men Mamma jobbade idag så känns inte kul att baka utan henne.  Så får se hur det bli
Ska iafall kolla lite film nu och äta lite gott gott.

Kiss And Hugs Minaa

Kommentarer
Postat av: Frida

vad har du för nått då? :P

2008-12-01 @ 17:21:52
URL: http://onlyf.blogg.se/
Postat av: Ronja

Men naw doo

2008-12-01 @ 18:42:40

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0