Julmusik

HejHej, sitter och lyssnar på lite julmusik blir så glad av det samtidigt som jag blir deppig. Det är dom fina melodierna i julmusiken som gör mig deppig, att ha alla man vill ha nära sig så långt bort gör ont. Har en jobbig period just nu faktist.
MenMen får se om jag kan lösa det på något sätt. Skola i morgon igen ursch vad helgen har gått fort inte roligt alls.
Tänkte ge tips på lite mysiga jul låtar.

NJUUT
♥ Band Aid- Do They Know It's Christmas
♥ Britney Spears - My Only Wish This Year
♥ Mariah Carey - All I Want For Christmas
 ♥ Tommy Körberg & Sissel Kyrkjebø - Julen Är Här
♥ Jose Feliciano - Feliz Navidad
♥ Aly & Aj- Jingle Bell Rock
 ♥ Looney Tunes - Jingle Bells
♥ Celine Dion - So This Is Christmas
Triad -tänd ett ljus
♥ Adolphson & Falk - Mer jul
Hilary Duff - Last Christmas
♥ Hilary Duff - Santa Claus Lane
♥ Troll - Jag såg mamma kyssa tomten
♥ Busungarna -Tomten jag vill ha en riktig jul
♥ Ronny & Ragge - Tomten är full
♥ Werner & Werner - Vår julskinka har rymt


                                                                                             


Kommentarer
Postat av: Alexander

varför skriver du så marina karlberg ????????????????????? fattar du inte att jag ville att du skulle komma MEN jag vill inte att du ska skippa skolan för mej ,den är viktig jag finns de vet du me. fan varför träffade man dej saknar juh dej så JÄVLA MYCKET. ja jag kommer att vara din alex ta i...

2008-12-08 @ 15:05:09
URL: http://teamorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0