Sjuuk

Ingen skola för Minaa i dag, kände mig sjuk på morgonen men tror att det har blivit lite bättre nu. Var skönt att vara hemma i dag och sova. Annars har jag inte gjort mer än att pratat i tele för det mesta hela dagen med underbara människor, Ska ta någonting att äta snart hade jag tänk också blir la oboy och macka som vanligt. Efter det ska jag kolla på Stomp The Yard. Jätte bra film Se den ni som inte har sett den.
Träningsvärk efter dansen igår också, ryggen hänger inte riktigt med kroppen. Ska börja dansa i Januari igen saknat det så mycket. Denna gången blir det orientalisk dans ( magdans ) 
 funderar på dra och köpa lite godis sägs att det botar sjuka, hahaha
Ha en bra kväll 

Kiss And Hugs Minaa 


Kommentarer
Postat av: Caaro

A men jag tror med jag hört att godis botar sjuka. haha du är skadad

2008-12-10 @ 17:56:56
Postat av: milla

fyyyyy mina pina,,, om du e sjuk ska du vara till sangs din fisrumpa;) fjanten minnnaaa du har alltid ursakter till candyy duuuu.. haha,, du blir billigast i jul,, en godispase sa e de klappat o klart;)ne da.. om du e riktigt snall sa kommer milla tomten me ngt extra fint .., fan saknar dej jue... pussen

2008-12-10 @ 18:47:38

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0