Uppesitta kväll

Sitter och kollar på tv , cirkus maximum lite kul och se vad dom gör för konster osv. Väntar på att mamma osv ska komma hem, har inte sovit hemma på länge känns det som skönt att komma hem faktist. Saknar mamma när jag är borta för länge. I dag kom jag hem ifrån Min baby känns så rätt med dig ska du veta, du gör mig glad hela tiden och när du håller om mig vill jag att du aldrig ska släppa. Det har varit lite om och men mellan oss men nu äntligen känner jag att du är min det bara är så, Du är underbar Robin Minaa kan inte vara utan dig en minut utan att jag saknar dig. Imorgon är det julafton ska bli mysigt, älskar att ha familjen samlad och bara prata kolla tv lyssa julmusik och spela spel. Ha en bra kväll

 Kiss And Hugs Minaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0