¡Buenas noches!


Har presic fikat med Mamma och Mika mamma hade bakat Moccarutor så underbara kakor =) try it
Annars gör jag inte så mycket mer än att väntar på att Wallander ska börja på tv:n och lyssnar på Akon's nya låt Keep You Much longer ♥  Har nog repetat den 7 gånger nu , men kommer bli mer hahaha. 
Åhh Saknar min Baby så mycket inte träffat honom på en vecka nu. Saknar att få pussa på han(K)
Vi hade pratat i två år men aldrig träffats äntligen tog vi tag i saken och träffades SÅ glad att jag äntligen fick träffa dig 
 Du betyder så mycket för mig, så glad att du äntligen finns i mitt liv gubben.
Nu Börjar filmen Ha en bra kväll Allihop.

Kiss And Hugs Minaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0