Buenos Dias

 
Vaknade för en stund sedan, gick ner och åt lite frukost med en gång. Till frukost blev det rostade mackor och cherios.
Snart ska vi i väg och åka pulka ska bli roligt, det blir jag syster hennes två söta barn och Markus, inte för att jag har med mig rätt kläder till det men kan sno ett par mjukis av min syster (A) Ska försöka få med mig kameran och ta lite kort på busungarna hehe.  Senare på dagen ska vi gå tipspromenad haha fan va lamt det låter men tycker det kan vara skönt ibland.  Kan inte sitta här mer nu måste ner och hjälpa abbe ta på sig



Kiss and Hugs Minaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

later mysigt min underbara lill sish=) saknar dej solstrale,, nar jag e i swe far vi passa pa att traffas mkt,, partaa, nu anbtligen e du jue en stor tjej;)

2008-11-22 @ 19:06:40

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0