Dagens händelser

I dag vaknade jag upp av att min bror kom in i rummet och tjatade haha, han ville lna mitt busskort för att komma till sin flickvän(gulligt) men när man väcker mig i mina underbara drömmar om Chris Brown ♥ blir jag inte lika glad. 
Kännde mig dum när jag inte lånade ut det men han fick betala istället och ha sällskap med mig i bussen för jag skulle till Caroline. I bussen satt vi och lyssna på musik och pratade. De som är bra är att vi lyssnar på ungefär samma musik.

När jag kom till Caroline ville hon ha hjälp med läxor som jag är väldigt aktiv med=)
Förhörde henne på glosor osv.  Efter det tog vi en cykel som det var punka på och cyklade till en affär och skulle köpa godis men det blev inte så lyckat. No money on the card Caroline. Skrattade åt det kan ja säga! Men det var bara att trampa iväg hem till Caroline igen, det första hennes mamma sa var : Jag vet vad ni har gjort v typ vahh? ni har varit på europrice och köpt godis vi typ nee det har vi verkligen inte hahaha, she knows us too well. Sedan resten av dagen kollade vi på Bring it on (Y) rikigt bra film åt glass och klunkade i oss julmust. Nu ska vi försöka sova Skriver i morgon.

Kiss And Hugs Minaa




Kommentarer
Postat av: Ricardo

vad vacker du är miinna.. dags att komma ner till gbg och visa dig nu :) din blogg tar ju ner blondinbellas på jorden :)

2008-11-23 @ 15:03:23

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0