Filmkväll med en del av familjen


 
Sitter med min syster, min bror, bros tjej, Pappa och min systers två barn och kollar idol mysigare kan det inte bli jo nu ljög jag om baby hade varit här hade jag kännt mig som en prinsessa. Kevin är favvorit som vanligt. När han sjöng If tomorrow never comes till sin flickvän blev jag helt blöt i ögonen:$ Den killen kan verkligen sjunga allt från jazz-rock. Tycker att alla gjorde ett bra jobb i idol i dag fakist.
Nu ska vi snart kolla på Mamma Mia vissa säger att den är underbar vissa säger att den verkligen SUGER! Men jag ska få min egna uppfattning och säga den till er sen.  På bordet stog i dag en skål med ostbågar, en skål med grill chips, till dricka hade vi antingen cider eller öl, Och jag är mer en cider tjej än öl tjej så för min del blev det cider.
Nu ska jag kila ner och kolla vem som kommer få lämna idol och sedan kolla Mamma Mia.

Kiss And hugs Minaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0