Fly Away

Åk bort med mig?Jag vill bara åka till ett varmt land med stora poler, goa drinkar, härlig musik och annat folk. Är så trött på att bo här vill uppleva annan miljö, annat liv helt enkelt.  En av mina största drömmar är att åka bort och ta en bartender kurs och leva som tjejerna i Coyote Ugly gör haha sa jag för mycket nu? Ne men det jag vill komma till är att jag vill leva livet inte göra saker jag inte trivs med. Så så fort jag har gått ut skolan, haft ett jobb ett tag och tjänat tillräckligt med pengar så kommer jag nog att bosätta mig någonstans långt härifrån. Tänk dig själv att bara få vakna upp på morgonen sätta sig på altanen med varm sol som skiner på sig och bara leva livet. Men på något sätt hade jag endå inte velat åka själv till ett främmande land utan hade velat ha med mig någon som har samma intresse och brinner för samma saker som jag.  MenMen allt blir vad man gör det till! Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en av världens bästa filme Step Up kärlek till den filmen

Sov Gott Allihopa =)

Kiss And Hugs Minaa

Kommentarer
Postat av: Caaro

jag är på att åka iväg någonstans varmt NU!!!

2008-11-24 @ 13:50:27
Postat av: Minaa

Efter skolan får vi åka stumps iafal vi inte har något i Sverige vi vill behålla haha =)=)

2008-11-24 @ 13:53:41
URL: http://clumpsyminaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0