God Morgon

Sitter här och pratar med Caroline,  tråkigaste dagen i dag, deprimerande och allt. har så mycket i min hjärna just nu.
Tänker på allt och alla, JÄTTE jobiigt! MenMen i morgon är det skola igen urk så trött på det nu fast bara några månader kvar det klarar Minaa. Har haft en JÄTTE bra helg annars, festat, bio! Saknat lite mys bara med dig baby men det fick jag av carro , fyfan märkte att hon smekte mig på ryggen i natt, jag typ ?  VAA gör du? :O , hon typ vadåå? haha ja bara men Carro du smekte mig på ryggen, hahahahaha!!
Nu ska jag ner och fika ha en bra söndag
Kiss And Hugs Minaa



Kommentarer
Postat av: Nina

gå in och kolla på designadinblogg.se :)



kram

2008-11-30 @ 16:58:01
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Nina

vad konstigt :/ då vet jag inte vad det är för fel!



kram.

2008-11-30 @ 18:24:56
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Steff

Shit, vet inte vad jag ska skriva, men måste man kommentera så måste man :O



jag är ju som sagt din största anonyma beundrare ;)

sen att vi inte har samma musiksmak, det får jag leva med ;)



Puss å kräm, å GO hjul

2008-11-30 @ 23:00:37

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0