God Morgon Snö Soliga Dag

Bläää!!

Vad fort helgen jämt ska gå, redan söndag och ångest för skolan i morgon, Men Annars har jag haft en lugn och bra helg, Hoppas jag ni också har haft. Nu Sitter jag  här med Hörlurarna på och sjunger för fullt till Honey honey hahaha får inte nog av den låten, Snart ska jag göra någonting att äta funderar på att koka ägg och göra varm choklad kan vara gott ibland. Känner för att hitta på någonting i dag ska ringa Linnea och se vad hon har för sig sen, hon är säkert bakis och kommer säkert inte orka gå ut, But i understand her. Jag måste försöka att läsa lite ur en bok som jag inte ens har börjat med typ som ska vara klar i morgon Yäääs typ :S Skattkammörn ön heter den så om det är någon som har läst den får ni gärna skriva handlingen, hahaha fult av mig jag vet men är inte lästjejen presic.  Nu blir det Frukost mumms!!!

Kiss And Hugs Minaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0