God Morgon

OM det var jobbigt att gå upp i morses ville verkligen bara sova vidare sov så skönt sov jag =) MenMen det kunde jag inte göra för hör någon säga Minaa gå upp nu och då brukar jag oftas låtsas att jag inte hör den personen och sover vidare men sån är inte min vän Carro hon sa det typ tre gånger minaa du måste gå upp nu jag typ, jaaa =) Men det var skönt att vi åkte med hennes pappa till Borås iafall han släppte av mig vid netto så ja behövde inte gå så långt innan jag var på plats i min säng. Sov ungefär till klockan var halv 12 då ringde mormor och väckte mig tjatade på som vanligt haha min mormor är skit skön! Snart börjar våra bästa år som jag måste kolla på är så spännande nu Ronja är på väg hit nu också vene vad hon tycker om att vi sak sitta på det men i don't care i have to see it. Har inte varit med Ronja på ett bra tag nu så det ska bli kul.
Saknar min bästa vän när vi ses så sällan, MenMen i morgon hoppas jag att jag ska åka till Göteborg och träffa min Baby kan inte beskriva hur mycket jag saknar honom. Får hoppas på att min syster kommer hem nästa vecka nu också hon är i Spanien har varit där ett tag men jag tycker inte att hon ska vara där! Så när du kommer hem ska vi festa järnet ihop Sis<3
Ha en Underbar Dag

Kiss And Hugs Minaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0