Goodmoorgon*

Sitter och lyssnar på Alexia- Uh la la la får sån härlig sommarkänsla i hela kroppen=)

Vaknade för en liten stund sedan av en bra alarm signal Chris Brown- Forever då kommer humöret upp mer än att vakna av en ringsignal som låter typ RIIING RIIING RIING! Det första jag gjorde var att sätta mig upp och tog en choklad bit så gott på morgonen. I dag ska jag ta massa bilder på mig och hösten/vintern har snöat här i dag äntligen är så trött på det tråkiga höstvädret.  Jag ha velat tatuera mig ett bra tag nu men har aldrig riktigt vågat göra det och inte vetat vart jag ska göra det. Äntligen har jag hittat en tattoering som kommer pasa mig aldeles utmärkt!  Har frågat mina vänner vad de tycker och dom skriver Doo it Minaa it's you!:D  Då får jag mer vilja att göra den.  så säg gärna vad ni tycker om den. Nu ska jag gå ner och Äta lite magen kurrar här tihi*


Kiss And Hugs Minaa


Vad tycker ni ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0