Hej=)

Mitt första inlägg på min blogg hoppas att ni kommer tycka om det ni läser!

Har varit ledig onsdag-fredag i två veckor nu jätteskönt!! Kommer att vara ledig tre veckor till.  Jag är ledig på grund av att Halva min klass har något som heter idrottskola då få vi leka med barn en gång i veckan i en timma. Och de som inte har idrottskola får ha extra Apu i fem veckor så det vinner vi som har idrottskola på. Ja tycker om att träffa alla små söta ungarna kommer nog blir något som har med människor att göra + att jag går Barn och Fritids programmet. Vi har inte mycket att göra i skolan nu förutom projekt arbetet som kommer ta kål på mig men som tur är jobbar jag med mina två troll Ronja och Josefine.  Nog om skolan över till något roligare→

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0