Kväll

Hemma Hoss Carro Nu, Vi ska snart titta på mamma mia, sa ju att jag kommer se den om och om igen(A), Lite kiligt ska behöva gå upp klockan kvart i sju i morgon på min lediga dag, Tack Caroline jätte snällt av dig=) Ne men bra att hon sköter skolan! Tänkte titta lite på desperate housewifes samtidigt som jag skriver, Faktist bra serie. Annars gör jag inte mycket mer än att hör Carro klaga om att hon har ont i sin blindtarm euu, poor girl :/ Finns inget värre en att ha magvärk. Höörde ett sånt kasst skämt för ett tag sedan av min vän Linnea kvinnan utan humor hahaha , så här var det Vad heter Kinas Blodigaste Kvinna? Minaa: Ehm ingen anign tänkte så mycket ville leka smart , men till slut blev det men ingen aning typ? Linnea: Tham Pong HAHA fick jag dig att skratta lite va? =) MenMen ska ta något att knapra på nu maggen kurrar , Sooooov Goooott Allihoooop

Kiss And Hugs Minaa ♥



Kommentarer
Postat av: Sebban

Tack så mycket! Du kan ju alltid komma upp och åka lite med mig vet ja! Är mamma mia en film värd att se?// Sebban

2008-11-25 @ 23:39:58
Postat av: PS

PS

2008-11-25 @ 23:40:30
URL: http://callerud.blogg.se/
Postat av: Minaa

Tycker du det Sebban? Jaaa den var jättte rolig fast tror att det mer är en tjej film faktist, men gillar du musikaler så see den =) / Minaa

2008-11-26 @ 12:50:43
URL: http://clumpsyminaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0