Seg Dag

Gick upp för en stund sedan, sov jätte länge i dag så skönt! Men ibland så har mina drömmar flippat till haha drömde att jag hade glömt göra massa uppgifter i skolan om hälsa och sånt så då fick jag i uppgift att ta upp en krabba och lägga den i en påse och skriva om den. Men jag tar inte i krabbor nee dom har för långa klor haha, Men iafall ja bestämmde mig för att inte göra det men då jagade krabban mig o tog tag i min tå och hängde där OM ja fick panik hahaha den vägrade att släppa min tå, Men som tur var fick jag ett medelande av Robin som jag vaknade till av, Tack Robin vem vet vad krabban kunde gjort med minaa. MenMen i dag ska jag färga mitt hår lite ljusare ska bli kul har fått lite utväxt som måste tas bort också =) Det tråkiga är att det sliter så mycket när man bleker sitt hår och jag hatar det för jag vill ha mitt hår tjockt och långt. Nu ska jag ut och gosa med mina katter en stund,  Ha en bra dag

Kiss and Hugs Minaa





Kommentarer
Postat av: crazyangel

långhårig chihuahuar är han :)

2008-11-27 @ 14:12:31
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Minaa

Aww han va så söt, Så mysigt med alla djur överhuvudtaget

2008-11-27 @ 14:20:05
URL: http://clumpsyminaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha*

2008-11-27 @ 19:24:57

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0