Ulricehamn

Nu sitter jag på plats framför datorn efter en lång dag i Ulricehamn. Tack för helgen Pappa+syskon om ni inte hade ringt hade jag suttit hemma och kollat på tv eller något så ni gjorde min helg bra. Var längesedan jag åkte pulka och bob osv så ja var inte den bästa på styra boben men Albin fick ta över (3 år ) vet vad ni tänker nu typ okej bra förare NAT. Haha
Ne men den var lite krånglig så jag valde att ta plats på pulkans bakre del med Min brors tjej Louise kul var det men fick knappt plats båda haha. Efter vi hade åkt lite pulka åkte vi hem till Mia och lagade lite mat. Sedan var det dags för tipspromenaden fick 11 av 12 rätt ganska stolt., vann en trisslott som jag skrapade fram femtio kronor på. Som jag köpte godis för med en gång, tihi* Nu ska jag gå ut och slänga mig i soffan framför tv:n. Hoppas att ni får en bra lördagskväll

Kiss and Hugs Minaa



Kommentarer
Postat av: Caaro

Yaay låter ju jättemysigt. Älskar vädret ute nu när det kommit snö =)

2008-11-22 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0