Underbara Sis ♥

Tycker du om att modella? 

Som en del redan vet har jag en syster som är modell, hon har en egen hemsida som heter www.millamodels.com
 Om ni tycker att ni själva skulle passa som modeller och tycker om att vara med på bild och inte har en blyg personlighet kan ni mejla henne eller höra av er till mig så kanske just du kan ha chans att få bli modell för www.millamodels.com . Men hon är inte bara modell för sin sida utan har varit med i tidningar och många evangemang,  så hon har upplevt mycket i modell branschen. Jag har provat själv att ta kort en gång en då var jag väldigt blyg och gillade inte min hårfärg eller sminkningen så allt känndes bara blä likaså bilderna jag tog. Men när man kollar på hur bra hon blir på kort, kan man också bli det själv bara man tror på sig själv och gillar att bli fotograferad. Jag funderar själv på att ta lite nya bilder,  var kul att ha en riktigt fotograf som tog på en och sa till hur man skulle stå, vilka poser man skulle göra osv. Så om ni behöver tips hur man ska sminka sig och hur blickarna ska vara är det bara att fråga Milla, Hon har sminkat mig flera gånger och jag tycker om det varenda gång. Så var inte blyga nu ta chansen att skriv till henne eller mig om ni skulle vilja vara med på sidan
Älskar dig Milla ♥


Kiss and Hugs Minaa




Kommentarer
Postat av: Anonym

prinseciosa,, du borde verkligen satsa pa den karriaren.. snart bar de av kanske;) gumman blir de gran canaria sa e d partyyyyy... besito mi cariño

2008-11-27 @ 19:23:51
Postat av: Minaa

aa får ta kanske gå efter dina spår sis

AA va kul om jag får åka med= ja festafesta

2008-11-27 @ 19:28:49
URL: http://clumpsyminaa.blogg.se/
Postat av: Jannie

Tack för hjälpen, söt du är! :D

2008-11-27 @ 19:45:19
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godkväll på dig! :)

2008-11-27 @ 19:48:46
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan :) Tack för din kommentar :D Ska glo igenom din också lite nu :P /S

2008-11-27 @ 21:33:43
URL: http://sabinaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0