I love the phone

Heej sitter och pratar med Caroline i telefon har nog tjatat i en timma drygt, planerar lite inför fredag vart vi ska vara, dricka osv. Kommer nog bli en Rolig kväll =) Brukar ha kul ihop! om inte någon av oss får i sig  för mycket hahaha. Fan va ni inte skulle fatta våran humor om ni pratade med oss i telefon så lam är den, skrattar åt presic allt , men så är det om man är lika. Annars gör jag väll inte mycket, ska hoppla in i duschen snart har ny inpacking som jag måste prova alltid kul och se om det hjälper.  Beställde nya skor i dag också, ett par svarta uggs letat länge efter dom nu, Äntligen beställda! I dag har Minaa haft en mamma dag=) har varit och handlat lite med mamma till hennes jobb. Har lovat mamma att jag ska vara lucia på deras jobb också så det ser jag fram emot, ska ta med mina Älsklingar som ska vara tärnor dit med, Ronja,Caroline,Josefine =) Gjorde samma sak förra året fast skillnaden var att vi hade med oss tre mindre tjejer som var med och körade,  alla var så glada och nöjda efter framträdandet hoppas att de kommer bli lika nöjda i år. MenMen Ska in i duschen nu See Yaa !

Kiss And Hugs Minaa

Kommentarer
Postat av: Andréa

JAG OCH DU PÅ LÖRDAG STUMPAN! saknar dig (L)

2008-11-24 @ 23:36:49

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0