Bye Bye Helg

Åh vad länge sen jag skrev känns det som, skulle kunna skriva en hel sida nu men det tänker ja inte göra!
Min helg har varit jätte bra, Har festat och bara umgåts med min syster nu innan hon åker! Kommer sakna henne jätte jätte jätte mycket. Vi är så lika när det gäller många saker så förstår varandra väldigt bra.

I går förfestade vi hemma hos Rebecca som jag fick reda på var min syssling, hehe alltid kul att träffa nya människor. Där var vi ngr tjejer och några killar som satt och tjöta. Det var blandannat en fotograf en designer och en som skriver låtar. Så lite kännt folk där det gillar jag,
MenMen sen gick vi vidare till X&Y där vi köpte oss en drink, för mig blev det redbull vodka, som vanligt.
Det var inte lika mycket dans som det brukar vara för mig igår, men kan bero på att det var ganska smockat med folk och vi satt mest uppe vid hyllan och drack.

Sedan ville Camilla och Rut gå till swing dom sista minuterna som det gjorde vi, där inne var det inte så mycket folk, men dansade till den sista låten innan vi gick vidare till Borås kebab.

Sedan hände det inte mycket mer den kvällen, jag gick hem till Camilla och sov, orkade inte med någon efterfest. Helt slut i kroppen.

KissAndHugsMinaa

Kommentarer
Postat av: Mimisha

Var bor din syster?

2009-02-08 @ 17:22:49
URL: http://mmiimmii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0