Bakis Dag


OjOjOj, Mådde inte så vidare bra när jag vaknade upp i morses, Huvudvärk och Magvärk på samma gång det tar. Jag minns ingenting av kvällen typ heller, ångrar stort att jag drack så mycket som jag gjorde. Men gjort är gjort, händer alla någon gång. Dagen började med att Andréa kom till mig vi fixade oss och Drack lite smått, Sedan Dunkade vi lite musik blandannat, Bayram Band och Gigi D'agostino. Efter det åkte vi med mormor ner till Andréas pojkvän. Satt där en stund och drack. Vet inte alls hur mycket ja drack men På tok för mycket. BläBlä sånt som ja ångrar dagen efter. Sedan gick vi vidare till swing och dansade för fullt. Tyvärr minns jag inte mer vad som hände under kvällen. Stupid Me
MenMen i dag har jag varit med Milla lite, Nu skulle hon till Micha och ja hade ingen lust att följa med, känner att sängen är mycket mer frestande.

Kiss And Hugs Minaa



Kommentarer
Postat av: Andréa

Jag hade kul med dig gumman, lovelove <3

2009-01-20 @ 12:40:53
Postat av: Minaa

Braa < 33 men i början bara haha <333

2009-01-23 @ 00:38:32
URL: http://clumpsyminaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0