Ge Mig Sommar ♥

  Längtan efter sommaren är stor stor stor, vill bara kunna ta mig på min sommarkjol och min bikini och bara lägga mig på en varm strand. En underbar sommar kväll lyder : Massa sol och bad, Grillning och en varm brasa att värma sig med när det mörknat, och sist men inte minst bästa sällskapet och sommarmusik. Känslan värmer uppminkroppmedengång.
Denna sommaren ska jag utomlands också vet inte om det blir något mer fest ställe med girlsen eller om det blir att åka ner till syrran i Spanien, kanske gör både och om jag har ekonomi till det. Tar studenten i sommar också kommer vara underbart! Men endå på något sätt kommer jag sakna mina klasskompisar eftersom man glider ifrån varandra så lätt. Det känns. MenMen om några år är även lilla Minaa vuxen och förmodligen kommer få en egen familj att ta hand om.
Njut Av Låten Och Få Fram Eran Egna Sommar Känsla



Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: så du e en av alla personer som e grymma på sånt. ja själv e urkass på datorer och sånt

2009-01-04 @ 19:39:45
URL: http://iloveoboy.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: haha, tack så jättemycket för länken. tror det kommer bli kvällssysselsättningen :P

2009-01-04 @ 20:30:58
URL: http://iloveoboy.blogg.se/
Postat av: Yossan

oh saknat den låten<3 Håller med om hur sommarkvällarna ska vara, sjukt vad man kan längta efter de

2009-01-04 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0