Jahapp

Vaknade upp hoss Caroline i morses, Stängde av larmet ville verkligen inte gå upp till skolan, men då hör ja Carro säga , Marina du ska gå till skolan, ja typ men vem är du som ska bestämma över mig. Men hon fick som hon ville några sekunder senare var jag uppe ur sängen och började ta på mig osv. När jag kom till skolan hade vi religion, fy vad det är drygt kollade på klockan hela lektionen. När religionen var klar skulle vi ha lektion med James men så var han sjuk idag igen så vi slutade klockan nio. Jätteskööönt!!

Så jag Andréa och Ida åkte hem till Andréa en stund och tjatade efter det åkte vi ner till Pizzeria Pallaz. Dom åt kebabtallrik och jag hamburgertalrik, smakade riktigt bra.

Sen kom jag hem, John & Josefine var här så satt och prata lite med dem sedan sätte jag mig här.
Ska färga lite brunt i håret senare ikväll också är så trött på detta blonda just nu.
MenMen Hur har eran dag varit ?

Kiss And Hugs Minaa

Kommentarer
Postat av: Stef

Ska du bara göra slingor? :P Min dag har varit bra! jobbat och nu sitter jag här! hehe. Puss

2009-01-21 @ 15:39:50
URL: http://estefanipedersen.blogg.se/
Postat av: Stef

Kan bli snyggt! :P Lägga upp en bild sen när det är färdigt!! :D

2009-01-21 @ 16:00:37
URL: http://estefanipedersen.blogg.se/
Postat av: Ronja

Det tror jag blir jätte fint marina :D lägg ut vilken hårfärg du tog sen =)

2009-01-21 @ 17:45:36
Postat av: Minaa

Nej men det syns ingeting lol inte en enda slinga:S haha sjukt ju det stog det skulle bli ganska så mörkt menmen =) Får göra det om ett tag igen.

2009-01-21 @ 20:41:02
URL: http://clumpsyminaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0