Kan inte Nana


Har gått fram och tillbaka till dator ett antal gånger, Jag somnade nog när klockan var ett. Sen vaknade jag av att någon skrev på msn. Så sätte jag mig lite och skrev, efter det försökte jag sova igen men oj va det gick bra, så tittade jag på telefonen vad klockan var då var den kvart i tre ungefär + att jag hade fått ett meddelande, då var jag tvungen att gå upp och kolla om han var inne på msn. Sen gick jag till sängen igen för att han inte svarade på msn, försökte sova men åå det gick verkligen inte, och nu sitter jag här igen. klockan är tjugo i fem och min klocka skulle egentligen ringa tjugo i sex, Undra om min skoldag kommer fungera. MenMen ska snart ta på lite te och sätta mig framför tv:n.

Kiss And Hugs Minaa



Kommentarer
Postat av: millah

jo riktigt fina :)



allt bra ?

2009-01-12 @ 04:49:59
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0