Sjuuuk

Men inte nu igen, tog febern innan å den stog på 38,2 och på våran temprameter ska vi plussa tre grader så ja hade 38,5. Alltid lika kiligt att vara sjuk. Känner mig helt konstig i huvudet och kroppen, orkar knappt gå upp för sängen innan det börjar snurra. Ska bli skönt att vara hemma från skolan i morgon, men har så mycket att göra i skolan nu det sista och jag har varit borta ganska mycket. Fast kan inte hjälpa att jag är sjuk. MenMen nog om det.

Kollade presic på en väldigt bra film United 93, väldigt ledsam film jag som redan är flygrädd kommer inte alls vara räddare nu när jag sett denna filmen NAE!  Filmen var gjord för allt som hände 11 september 2001, World Trade Center.

Annars har inte min kväll varit fartig , har ätit en macka och ett glas te på hela dagen, känner att jag måste ta någonting att äta nu men har inte suget. Det enda jag skulle vilja ha nu är en Piggelin Kärlek till den glassen.

Kiss And Hugs Minaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0