Tv/Mys

Väntar på att bring it on ( All or nothing ) ska börja på tv. Älskar alla dom filmerna överhuvud taget. Se den ni som inte har sett den, börjar klockan fem på trean. Min dag har inte varit så fartig, åkte hem från Linnéa i morses vid 10 hon skulle till Göteborg så var tvungen att gå upp men det var skönt att vakna ganska tidigt också NAAAT !!!!  När jag kom hem åt ja frukost och tog plats framför datorn. Såg att det fanns en kartong med nytt tangentborg och ny mus, så hade mamma och Mika köpt det till mig, TackTack Tycker om det väldigt mycket, efter det kunde jag faktist inte hålla mig vaken längre, så trött somnade ungefär på 10 minuter. Ska gå äta glass nu mumma
Kiss And Hugs Minaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0