Tv/Nana*

Sitter och väntar på att Scrubs ska börja, en av mina favorit serier. Tycker det är en bra tid som serien början hinner bli lite trött när det är slut då. Så det tycker jag att ni ska kolla på.

Imorgon kommer det bli en låång låång dag börjar tio i åtta och slutar klockan fyra. Efter skolan ska jag träffa min syster en stund och byta lite saker. Hon ska få min skinjacka och jag hennes skor. Det som är bra är att jag har två skinjackor. Älskar dom jackorna. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på mera blir nog bara till att ta det lungt och sitta framför datorn och tv:n.

Som jag skrev lite längre ner färgade jag mitt hår innan men det syns ingeting, tog nog en lite för ljus färg för att slingorna skulle komma igenom. Ska göra ett nytt försök nästa vecka. Är så trött på att bara ha det blondt vill få lite mer volym och glans i det hela och det tycker jag att det blir med lite mer naturlig och mörkare hårfärg.  Well We blonds do have more fun hahaha Just kidding =)

Kiss And Hugs Minaa


Kommentarer
Postat av: Kalle

ser fram emot när man kan använda skinnjackorna igen å våren kommer! och visst är det bra med skonnjackor, alltid snyggt

2009-01-21 @ 22:51:11
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Ronja

Aa men jag somnade hehe :P aa men ring mig istället är hemma nu så ja inte väcker dig pusspusss

2009-01-21 @ 23:24:52
URL: http://ronjiia.blogg.se/
Postat av: Kalle

i kväll gör jag inte så mycket, snart dags att sova efter alla bloggar! vad har du själv hittat på i kväll?

2009-01-22 @ 00:02:31
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0