Elo!

Sitter på jobbet lyssnar på musik vardagligt med andra ord, efter jobbet ska jag hem en snabbis och äta senare dra vidare till gymmet och springa och köra crosstrainer en timma om min jävla mensvärk går över. Har blivit duktig på senaste.

Sitter och kollar på kläder, skor, linser, smink osv osv osv.

Ska beställa bruna linser har blivit beroende av det. Men tycker om när jag är blond och har mörka ögon och brunett med mina blåa ögon.  Jag försöker alltid ta en lins som kommer se naturlig ut på ögat, har man för starka färger tycker jag bara att det ser dumt ut hej fejkat typ heheh. Denna färgen tycker jag ser helt naturlig och fin ut. 

                                                                      Talk to you later ! Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0