Not like yesterday

Oj vet inte vart jag ska starta? Minns inte sista jag bloggade.

Men iafall, sommaren har varit väldigt lung jobbat nästintill hela sommaren. Men om drygt en vecka har jag semester UNDERBART!  
Då blir det mycket säng o träning och mys med killen.  Love it!
 
Just nu sitter jag på jobbet med mtv på högsta volym, jag jobbar på ett solarium så brun är någonting jag försöker vara hela tiden. Speciell när man får sola gratis ;) Fast nu ska ni inte tänka att jag solar i princip varenda dag, NEJ NEJ solar en gång i veckan ungefär, men efter ett tag när jag har solat håller sig min färg så bra så ja behöver bara sola en gång i veckan det gillas.
Efter jobbet ska Steff hämta upp mig så ska vi åka träna först blir det en halvtimmas löpband för min del sen core och funktionell styrka, Stolt över mig själv att jag ÄNTLIGEN köpt ett gym kort.
Snart så börjar de med dans och box på gymmet det kommer bli Awesome!

Ne nu väntar kaffe, hörs om ett tag

KissAndHugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

And You Are?
Save Me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0